1 dag kvar :)

                                                                                   HELLO :)
Jag kan inte fatta att det är 1 dag kvar till juul , Helt sjukt är det pâ ett posetivt sätt :)
Jag älskar sättet mamma och pappa fâr mig att känna mig som ett litet barn :) Just därför ÄLSKAR jag julen , jag kan bete mig som en liten bebiis och tycka att det  är helt ok .. Jag börjar känna av julstämningen även om det inte har blivit nâgon snö sâ är jag inte alls besviken eller sâ , Jag är bara glad över att ha min familj i närheteten  och möjligheten av att fira jul tillsammans med dem :) 
Nu orkar inte  jag skriva nâgot mer förutom att att alla ska ha en riktigt god jul :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0