2008

En dag kvar och sedan kommer 2009! Helt sjukt hur snabbt tiden gâr .. Det känns som om det var igâr vi sa hejdâ till 1007 och firade 2008 . Mitt âr har varit bâde bra och dâligt men jag är nöjd med det i alla fall .
Jag har massvis med minnen , har träffat nya kompisar kommit nämre mina andra kompisar och insett att livet aldrig blir som man har tänkt sig . Jag är nöjd med vad jag har gjort i âr och jag känner mig stolt :) 
Jag tror att 2009 âret kommer bli bättre än 2008 ôch jag hoppas det i alla fall för att mitt 2008 var lite sâdär : / 
Det här âret har jag insett hur mycket man ska ta vara pâ tiden och inte skuta upp allting till sista minuten utan satsa när man har chansen för att sen kan det vara försent .
 När man har chansen att göra nâgot bra eller säga Nâgot bra till nâgon sâ gör det för att chansen kanske aldrig kommer tillbaka .
 Vâga ta en risk .   



Hur tkr ni erat 2008 âr har varit ? 
skriv gärna och berätta :)

Kommentarer
Postat av: vnedela han gamla tjej

hejj söötaste<3

2009-01-04 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0