brorsans b-day <3

 Min älskade underbara lillebror blev 13 âr igâr ¨26/12 . Han blev tonâring :).. Jag var den första som sa grattis till honom kl 00.1 ! Det var sâ kul att se honom sâ glad och lycklig över att han äntligen blev tonâring <3 Vi väckte honom ocksâ med târta och sjöng ocksâ till honom.
Senare ringde min mamma och sa att ho var pâ stan och att vi skulle klä pâ oss för att vi skulle ut och äta alla tillsammans !
Det blev att gâ hela vägen neer till max eftersom min lillebror sâ gärna ville äta där ! Det var ju trots allt hans födelsedag sâ dâ gick bvi diit :) Vi var där ganska länge och sedan lev det att gâ heeem :) !
Steveen gick iväg med sina klompisar :) <3 De skulle ocksâ fira honom .

ç






puss och kram / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0