Falska !

Jag blir så himmla arg på folk som skriver massa dumma kommentarer som tex hora fitta och massa
annat och det värtsa är att man är anonym ?
Det hände inte mig men det hände min bästa vän elissa , jag blir så himmla arg på folk som skriver massa skit saker ..
Kan man inte säga som man tycker i verkigheten mitt framför personen utan man måste vara anonym ? Är man så himmla omogen att man skriver att man är anonym ?
Ni vet innerst inne att hon varken är hora , fitta och ful .
Jag blir så himmla fucking arg irreterad att man försöker förstöra för en sån person , men innerst inne gör ni henne bara starkare!
Innan ni skriver massa skit saker om personer som Inte alls är det ska ni faktisk tänka om för era ord kan skada mer än vad ni tror och när  JAG får reda på vem som skrev om lelissa skit om henne så ska ni få se vad som händer för då tänker jag säga vad jag tycker om dig/er mitt framför er face to face för till skillnad från er så är jag faktiskt inte så himmla omogen och vågar säga vem jag är.

Vad har elissa gjort er förresten ? Tror in hon är en sån person som förtjänar bli kallad hora fitta ? Igentligne så förtjänar faktisk ingen att bli kallad hora fitta mm men en person som faktiskt inte förtjänar att bli kallad det är eliissa så sluta skriv massa skit kommentarer till henne för att när jag få reda på vem det är och jag har faktisk mina anaingar om
 vem det kan vara så tänker jag säga att det kommer bli synd om den personen 
Sluta skriv massa skit saker till henne fattar ni ? Ni är så jävla omogna och falska samt fega som skriver massa skit saker och är anonyma , om ni har något att säga till henne så säg det till henne face to face och inte anonymt. Är ni faktiskt så jävla falska att ni inte vågar sitt namn eller ? Ni kommer ångra det ni har sakt och vänta bara när jag får reda på vem det är så kommer ni verkligen att ångra er !





I love you baby girl och jag kommer ALLTID att finnas för dig gumman <3

puss och kram / m


Kommentarer
Postat av: e.

asso seri, hur många läsare har du igentligen? inte många va? för du skriver ju om skitsaker som ingen bryr sej om ..!

2008-12-26 @ 10:41:15
Postat av: misheel

jag bryr om det och därför skriver jag om det också . Ni har heller inte med det att göra !!!

2008-12-26 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0