loooooov :)

Det är den första dagen på lovet och jag mår inte så väsrt bra , jag tror att jag börjar bli sjuk :/ . Vaknade ganska tidigt eftersom jag hade gått och lagt mig väldigt tidigt . Satte på tv en stund , gick in på datan en snabiis och sen belv det att städa hemma .
Ganska skönt var det eftersom jag änå inte hade något annat att göra :)
Jag har inga planer för kvällen förutom att jag ska träna lite senare , om jag blir bättre för det är inte bra att träna när man är sjuk .

Det har varit en väldigt bra vecka . Vi hade baskettunering i tisdags och jag hade skit kul fast att vi bara hade vunnit 2 matcher .
9a vann hela rubbet men jag tyckte faktist inte dom borde det , jag hade velat att 9b skulle ha vunnit men tyvärr blev det inte så som man hade velat .Det var skit kul att höra tessan ide olivia o alla skrika skiten ur sig hela tiden när de skulle heja på sitt lag . Helt sjukt vad mycket de gjorde assa . Men tyvärr så vamm de inte priset för bästa tema även fast de tycker de borde det . Vi i 8a vann för bästa tema och det är vi alla glada över . Jag vann även för bästa spelare :) hiihih jag har gått runt och sakt det hela tiden . Har skrytit skit mycket om det men jag är faktiskt nöjd med mitt spela .
Så deni det lönade sig att vara diva :) hahaha ..
Vi i 7-9 vart även bjudna på konsert i skolan , 9:orna hade fixat det  och det var skit kul att höra de sjunga . De var skit duktiga och modiga att de klarade v att sjunga för oss alla andra . Jag tyckte att bäst var ju tessan och co , De sjöng sense you been gon av kelly clarckson jag vet inte om jag stavade rätt .
Det har inte hänt så mycket annat i skolan ! .... Jag orkar inte skriva så mycket mer nu . Kommentera gärna och berätta om något sp . :)

puss och kram / m


 

Jag och bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0