Måndag , Måndag

Ja idag är det nåndag ocg det innebär skola .,. Det är ganska skönt med skolan nu eftersom det är ungefär 2 veckor kvar tills vi slutar och det innebär INGA PROV/LÄXOR !
Ni anar inte hur skönt det känns ju :)
idag hade jag eng prov , jag var tvungen att göra klart b.delen . Jag kunde alla glosor förutom en enda , Jag skulle kunna veta vad zodiac var , så jag satt där i hundra timmar och försökte komma på det men senare så gav jag upp och när jag väl ger pappret  till svante ( eng lärare) och han ska säga vad det var på sv så sa han ATT DET VAR SAMMA SAK  .. Kan ni fatta vilket ryck jag fick lr ? jag hade suttit där i hundra timmar och sedan fick jag höra att det var samma sak Omg  assa jag blir sur bara jag tänker på det men aja .
senare så träffade jag min mentor Jennifer och skulle fråga hur det gick på mitt tal men honsa inget alls för att annars så skulle vi gå runt i en hel vecka och snacka betyg så hon vägrade att säga och sen var det också så att hon inte var säker på alla så om exakt en vecka så ska jag få reda på vad jag fick och jag hoppas verkligen jag fick bra . Hoppas Hoppas !


Sen skulle jag bara säga att festen hoss olle vart   helt lyckad , fy fan vad kul vi hade . hahaha . Speciellt när lisa var t vungn att ber om toalettborste eller när vi körde våghals spelen , Herregud vad kul vi hade. :) ... Jag säger bara om ni ska kolla på barnhemmet .(filmen ) så ska n veta attdet var läskig och kolla verkligen inte på den ensam för i kmr verkligen bli rädda. Ni skulle ha set olivia och jag vi skrek som f.. och hennes brorsa bara kolla på oss som  vd håller de på med ?
Herreguud assa , och det värsta var att vivar tvugna att gå hem eftersom Johanna sa att 116 bussen inte gick mer men nästa dag när vi frågade olle så gick 116 bussen gick  jättesent och dne låg erad på till och med nämre än 113 bussen , Snacka om att jag blev lite små irreterad på johanna men men !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0