:/

Sista dagen pâ lovet , imogon är det skola ... Jag längtar faktist lite för jag vill veta vad jag fick pâ franska provet , Annars skulle jag jätte gärna ha lov en vecka till :)
Idag har jag bara varit hemma och sovit i min sköna säng tillsammans med hunden terry för sen kom dem och hämtade honom :( .Väntar pâ att one tree hill ska börja som vanligt och sen blir det gossip girl sen blir det faktiskt att gâ och lägga sig för det är ju skola imorgon .
Ska skriva lite kort om vad jag har gjort pâ lovet . Det började med att jag läste boken choo bree som var väldigt bra . Jag tkr ni borde läsa den, sen efter att jag läste ut den boken sâ var det väldigt mycket tv och data som gällde .
De senaste dagarna sâ har vi firat min pappa som fyllde âr i torsdag sen har jag pluggat matte ocksâ .
Jag ligger efter men inte sâ mycket . Känner inte för at skriva mer 
Jag och brorsan :)


// m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0