:)

hello , idag  har bästa vän sovit här och vi har gjort massviiis :) ! Vi var ute och lekte massvis med terry och hon ville vara med terry massvis ( hunden ) vi hade det jättebra och vi mâste verkligen göra om det igeen :)
. Ja nu gick hon hem för hon skulle plugga och det borde jag ocksâ göra men jag orkar inte det just nu .. Jag är sâ laaat :)
 .. Idag är det  Desperate houswifes, greays anatomy One trre hill och gossip girl ^sâ missa inte det :)
 
OOOhh imorgon är det skola och sedan är det prsion breeaaak yeees men det kommer bli sâ  att jag missar det :( Sâ ni fâr skriva kommentarer om ALLt som hände :D SNÄLLAA :)
! Men nu ska jag ta en duch och läsa no om det är sâ att jag har boken här och inte i skolan :) ..

puss och kram / m 


                                                                                                                   160 :)

Kommentarer
Postat av: karine

Åhhh terry min vovve saknar honom oerhört mycket :( snälla misheell ge honom tusen pussar från mig :(

vill tillbax saknar allt :( sniff

2008-11-17 @ 20:29:20
URL: http://kariiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0