Happy

Idag har ja varit hemma och segat :) hihih väldigt skönt faktiskt , sen har jag städat mitt rum tagit en lâââââând duch och sen blev det att plugga matte . Gjorde 2 sidor matte men jag kände att jag kunde ha gjort liiite bättre ifrân mig men det fâr bli tomorrow efter att jg har firat min älskade far of curse .
 Det är ju fars dag imorgon :) hihih . Glöm inte heller att kolla pâ One Tree Hill och gossip girl Imorgon :)
..Idag fick jag prata med VÄRLDENS BÄSTA MORMOR  det var sjukt länge sen jag hörde hennes röst , hon har ju legat pâ sjukhuus och hon ligger där fortfarande :( jag tror aldrig hon kommer komma utdärifrân , hon är sâââ Sjuk ,:/  Jag tycker väldigt synd om henne men jag är glad över att höra hennes
röst :)


Jag älskar och saknar platsen
Ecuador men jag hoppas inte jag snart kommer att vara brevid min älskade familj , I have to be strong :)


I miss you like crazy and you are the reeason that i wake up every morning and I hpe that i will se you soon 
 much of love / m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0