INGET LIV


Min kaninuus <3





Jag blir så trött på människrona som inte har något annat för sig än att snacka skit om folk.Om man har något att säga så behöver inte man säga det till andra personer för jag kommer ändå att få reda på det .
Ni borde fan ta och snacka med mig istället för att snacka med andra för vet ni en sak ? jag kommer ändå att få reda på det..
Har ni inget annat liv än att gå runt och snacka skit för det är det ni gör , Ni Snackar skit , rent ut sakt SKIT .. Var inte så JÄVLA fega och inte våga säga det till mig när ni ser mig , Jag skriver det här nu och hoppas att ni läser men när jag ser er kommer jag säga det ansikte mot ansikte för jag är inte feg  och vågar stå för vad jag säger. Bara så att ni vet så är jag ärlig mot min mamma och det har jag alltid varit så när ni ska gå runt och säga masser skit till min mamma om mig så vet hon redan om det för jag är inte en sån som ljuger och gör saker i smyg . Min mamma vet vad jag gör och känner mig .
SNACKA INTE MER SKIT OM MIG OCH VÅGA SIG DET TILL MIG ISTÄLLET ERA JÄVLA FEGISAR !!!


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0