!

Hej gott folk , Det var väldigt lände sen jag skev men det har varit sâ mkt med plugg nu sâ jag har inte alls haft tid .
 Nu ska jag ägna min tid till att berätta att det finns människor i världen som har lagt ner sâ mycket tid till att snacka rent ut sakt bullchiet. Man kan dâ frâga sig hur de här människorna har tid och för att vara ärlig vet inte jag det.
Hur ni orkar med att snaka sâ mycket skit och sen skylla allt pâ min mamma , och nu säger inte jag att min mamma är en ängel ¨men ni kan ändâ inte ta och skylla pâ henne hela tiden . Min mamma stâr för vad hon säger och det borde ni ocksâ göra men ni är inte tillräckligt mogna för det och I understand that now.
Ja och nu undrar ni som läser  , vf ska hon lägga sig i när det stâr att det handlar om hennes mamma , men det ska jag berätta för er.
 Det är för att de kom och började säga massa bullschiet om miig , jag hade inget med det och göramen eftersom de människorna inte kan skylla pâ andra sâ blandade de i mig och jag tycker det är synd för att jag ska igentligen inte ha med det här att göra. Men sen de drog in mig sâ har jag faktist med det här och göra !! 
De här människorna säger att aaa vi kommer att ta ett snacka med er och att vi ALDRIG mer kommer att förlâta er , Tror ni verkligen att VI ska FÖRLÂTA er efter allt ni har sakt och gjort ? well think again becuse that it's is not going to happend .
Vi vill inte nâgot med er att göra för att ni är döda för mig och min familj !  
Trodde ni verkligen att efter allt ni har gjort att vi skulle komma tillbaka till er som hundar och vilja att allt ska vara okej igen ? trodde ni verkligen det ? hahah . Tänk om ,
Vi mâr mycket bättre utan er och vi inser nu att ni är värda skit för oss men jag antar att ni redan visste det !  Sâ istället för att ni ska slösa er tid på oss så ta er tid att fixa eran familj istället för att förstöra för oss . Oaavsett hur myckt ni vill förstöra för oss genom att snacka massvis med skit om mig och min familj till andra personer , varsågod gör det för att såsmåningon så kommer personerna runtomkring att inse vem som talade sanning och vem som sa massvis med skit .
Så ta er tid  att fixa ihop er familj istället för att förstöra våran för ni kommer inte lyckas med det.. Ni kommer även att ångra det ni har sakt och be om förlåtelse för allt ni har gjort och sakt, ni kanske nte inser det nu men förr eller senare så kommer det att hända.
Ni kommer ångra det ni har sakt och gjort , vänta bara bayback is a bitch=hämden är ljuv !

Det var allt jag hade att säga och jag kommer att skriva om min vecka senare i helgen för alla andra läsare . ! familiaa 
Hur mycket ni än vill förstöra för oss och vill splittra våran familj så kommer ni inte att lyckas med det för det som ni gör just nu är bara att stärka våran familj . Ni gör bara vår familj starkare , . 

/ m


Kommentarer
Postat av: Anonym

y si es verdad la gente sola se dara cuenta de quien miente y quien no, pero ke pena me dan de que ustedes creyeron en las personas equivocadas, pero tiempo al tiempo, y YO TAMPOCO QUIERO SU AMISTAD DE NUEVO QUE TE QUEDE CLARO NIÑITA! aldrig livet! HEJ DÅ y ni eso deveria decirles pero en fin ya fue

2009-04-23 @ 20:49:04
Postat av: misheel

och vem e du ? , kände du dig träffad eller ? hhahahaha skuldkänslorna kallar till dig va , ... Fegt att inte skriva namn !! haahahah la consiensa mata verdad

2009-04-30 @ 00:23:30
Postat av: pamela

ke ridicula, y agrandada pero te escribi solo para que veas que si escribo mi nombre y de cobarde no tengo nada si no! preguntale a tu mama jajajajajajajajjajjajajajaja

2009-08-10 @ 01:27:20
Postat av: MISHEEL

Men guud orka hâlla pâ och skriva pâ nâgons blogg,



VÄX UUUUUUPPPPP

2009-08-17 @ 00:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0