Utkast: Söndag igen ...

Söndag igen , vad snabbt veckan har gått .
Det är 1 december och nu är det 23 dagar kvar dagar kvar till till jul och 30 dagar kvar till nyår ungefär .
Längtar skit mycket till nyår :) Yees .
Imorgon har Jag No prov på tisdag har eng prv och på onsdag så har jag muntlig redovisning på franskan samt på svenskan på mitt tal om idrott . Allt ska betygsättas.  Vecka 50 så ska allt redan var klart och vecka 51 så är det julavslutninig . Hur skönt som helst .
Det är 1 advent idag :) hihihi . Tre veckor kvar till juuul yeees :) ...
Idag blir det att plugga och kolla på greys anatomy , desperete houswifes One trre hill och gossip girl  sen blir det att sova . Ha en skön 1 advent alla !
 

 
Ps  kommentera gära om vad Ni vill att jag ska skriva om:) jag vill gärna höra om vad ni tycker om mina inlägg så kommentera gärna och ni får vara anonyma . Ni kan skriva negativa saker också . Var ärliga ! :)

puss och kram / m




I miss you , mi viejita hermosa <3 eres mi vida :) besitos

Kommentarer
Postat av: tu mamita

es verdad hija mia nadie nos va a separar por mas que nos echen maldiciones nosotros somos fuertes y con mucho amor las maldiciones se van. pero esa foto es miaaaa loquita te me la robasteee ahhh

2008-12-02 @ 12:46:58
Postat av: tu mamita

es verdad hija mia nadie nos va a separar por mas que nos echen maldiciones nosotros somos fuertes y con mucho amor las maldiciones se van. pero esa foto es miaaaa loquita te me la robasteee ahhh

2008-12-02 @ 12:47:14
Postat av: rebecca

Du skriver bra, forsätt!

2008-12-25 @ 02:45:51
URL: http://rebecccaloorents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0