156:)

Vad skönt att det snart är fredag :) Sjukt skönt faktiskt ! Imorgon har jag matteprov som jag har pluggat väldigt mycket på , det kanske ni har läst och ni kanske redan vet vad jag vill ha i betyg VG !  Hoppas Hoppas .
Inte bara det , imorgon har jag även bildredovisniing och om man inte har gjort den eller inte vill göra kmr man få IG  direkt , Helt sjukt .. Men lycky mee så har jag gjort den och jag har även pluggat muntligt :) Önska mig lycka till ! HIHIH ..
Planer för helgen då , på lördag så är  det så att jag ska på den röda festen , jag vet inte om ni har hört talas om den men sen är det även så att min närmaste vän Valeria ska göra sin b-day mycket tidigare eftersom hon sedan ska åka till Chile . Jag ska se om jag hinner komma till henne också en sväng :) Gratttis förrsten :) <3
 
Sedan blir det at plugga till mitt engelska prov och No prov ! Mycket prov men det är ju snart lov så då kommer vi att få vårt första betyg .... Sååå nervöööös att jag börjar gråta bara jag tänker på det :( Jag har gjort ganska bra ifrån mig men jag är ändå rädd . OOOH , Hoppas jag får bra betyg bara :) O just det imorgon får jag veta hur det gick på mitt so förhöör , jah hoppas att jag fick MVG  i alla fall :) Jag hoppas väldigt mycket och vill väldigt mycket va ? :) hah sån är jag !

Jag sitter och väntar på att lisa ska komma så att vi kna gå på dansen , hoppas det är dans idag för förra veckan var det inte det eftersom pacsal var sjuk:( Jag hade verkligen längtat till dansen så att vi skulle kunna lära oss den nya dansen ju :)  Värst vad mycket jag har skrivit ,men det känns som om det var så länge sen jag skrev och det vare ju , Senaste inlägget var i söndags om jag minns rätt. Som sakt jag har inte haft tid helt enkelt , massvis med prov och allt annat som har hänt mig runtomkring.
Den här veckan har varit väldigt bra men även väldigt dåligt :( Veckan började väldigt dåligt men jag tror att den kommer att sluta bra . Jaghoppas det i alla fall . :)

puss och kram / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0