Yes :)

Jag fick vg pâ  mitt franska  prov , Yees Säger jag bara , ni anar inte hur glad jag är över det :D Sen fick jag ocksâ Vg i svenska , Yeees :) Jag är hur glad som helst juuu :) yees yees yeeeeeees ..
Vad har jag mer gjort under veckan ? ,
 eeh jag har varit pâ konfirmation och undgomsgrupp dâ Olivia och Martin nästan ât upp all smet , hahahah men jag ska vara Ärlig , jag ât faktiskt ocksâ :) HIHHI . Sedan har jag varit  pâ dansträning dâ vi fick lära oss souljer boy dansen av Pascal :) skit kul träning ! jag har ocksâ pluggat matte ,Sen fick jag ocksâ reda pâ att mitt utvecklingsamtal är pâ fredag , (den som kommer alltsâ) kl 8:30 vilket betyder att jag inte fâr nâgon sovmorgon :( . Planer för ikväll blir nog att vila och kolla pâ TV :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0