Happy with my life




Hej Hej sitter och kollar på one tree hill samtidigt som ja skriver :)  haha .. Dt är gammla avsnitt men eftersoom Jag ÄLSKAR dt så kan jag kolla på dt hundra miljoner gånger om . Dt är samma sak som prison break jag Älskar det så mkt att ja kan sitta och kolla det flera flera gånger om..
Älskar lucas i One tree hill han är såå Snygg :) Samma sak i Prison break Micael är bara så snygg oooh vad jag längtar tills prison brak börjar , och på tal om det ås börjar det den 20 oktober så missa verkligen inte det om ni gillar prison break.
Hade gympa idag och vbi fick tbx våra pror :) Gissa vad ja fiick ja jag fiick mvg i det alla rätt i ben och muskler . Är stolt som f..n ..Sen kom jag på att jag missade 12års jubelium i kyrkan och det var inte alls bra för att vi konfirmanter skulle speciellt vara där för att de ville veta vilka vi var .Men nu måste jag gå :) Bye Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0