Hem ljuva hem


Hello :) Har kommit hem från vadstena och kyrkan ,det var väldigt kul igår :)
I kyrkan gjorde vi masser bla att kolla på i walk to remember , Det är en väldigt bra kärleksfilm som jag rekomenderar till både tjejer och killar . Jag har aldrig sett en sådan bra film , jag började råta för att den var  så fin .

Men i alla fall nu är jag hemma och jag gav massvis med pussar till min mamita för att jag sakande henne såååå mkt , skönt att vara hemma nu känner jag :) ..

Idag ska jag städa mitt rum plugga franska ,ducha , och kolla på one tree hill samt gossip girl :) , och imorgon är det PRISON BREAK :) GLÖM VERKLIGEN INTE DET :)
Nu ska jag hjälpa min mamita i köket och sen äre att plugga :)
Hejsvejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0