Tankar....

Oavsett vad man vill i livet sâ blir man inte riktigt nöjd . Man kanske blir det i nâgra timmar eller fâdagar men sen tjatar man om det. Jag kom att tänka pâ dt när jag kollade pà one tree hill . Om man nu var nöjd med kärleken . Oavsett om man fâr nâgot bra sâ blir det sâ att det slutar i târar ... Man blir aldrig riktigt nöjd oavsett vad man gör ... När man tänker efter sâ tkr man att man borde ha gjort bättre irfân sig . Sân är jag . Jag blir aldrig riktigt nöjd och jag tror att de flesta personerna tänker att de borde ha gjort bättre ifrân sig..... jag mâste lära mig att nöja mig med vad jag har oavsett hur det blir :) .. Det var allt jag har att säga  ..


  Puss och kram / M .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0