Utkast: Hello :) ...




Hello :) Idag så skule ja igentligen ha gjort franska men det blev inte så för att jag helt enkelt inte hade lust med dt så nu måste jag ta med det till Vadstena eftersom att jag ska dit imorgon.. Är väldigt nervös för det , jag är inte van att åka hemmifrån så där och ja kmr inte sova hemma heller för den delen .
Kmr sova i kyrkan ,det ska bli kul men ja är nervös för att jag brukar inte lämna min mamita och papito och ja kmr inte ha dom i närheten imorgon :( Jag är faktiskt inte alls van att sova hemmifrån och gör det väldigt sällan . Men men nu ska jag i alla fall göra det och är väldigt nervöös ... Jag är fortfarande mammas lilla bebiis och df är det väldigt svårt för min att lämna min mamita , Men ja börjar bli äldre och någon dag är dt faktiskt dags  för mig att flytta hemmifrån och det här kanske är bra träning ? vem vet ? . Dt som är bra är att min bästa vän Elisabeth ska följa med mig för att vi åker med kyrkan , eftersom att jag ska konfirmera mig :)
Igentligen så borde jag fixa mina saker så att allt är klart till imorgon och gå och lägga mig för att jag ska vara kl 8.45 i kyrkan !
Jag är jätte nervös över allt som kmr hända imorgon ...

Men nu ska jag fixa packningen , ha dt så bra nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0