latiiiis

Idag är jag hundvakt åt tia Pamela :)... Sitter vid datan fast igentligen borde jag plugga matten så senare efter att jag har kollat på One Tree hill så ska jag sätta mig och jobba matte i full fart ! .. Igår så fyllde min papito år så vi hade fest för honom idag och han kmr även ha fest idag fast då kmr inte vi barn vara där . Det är en vuxenfest . Han blev nöjd med sina presenter och ble även nöjd med själva festen oh det är väll det viktigaste :)
Kl är 3 och jag ska börja gå ut med terry en stund så att han kan springa av sig en stund och så att även jag får frisk luft :) ..Det är dt som är så bra med hundar att man går ut med dom varje dag och det gör så att man får frisk luft ,Jätte skönt faktiskt :)


Puss och kram / m
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0