Happy as always :)

Yeeees Sista skoldagen idag och sen har jag lov i en heel veckaa :) Super glaad :) ..... Det var en väldigt kort dag för mig .  Det började med sovmorgon kom 20 minuter försent för att jag duchade på morgonen sen så hade vi matte men vi skulle gå på framtidssamtal så det blev inte så mkt matte för mig, Efter var det lunch och sen så hade vi so och sen var det bara att gå hem yeeees :)..... 
 
Nu är jag hemma och väntar på min mamita och papito som är och handlar .....
Jag hade tänkt att skriva jätte mkt men minnet är svagt så kmr inte ihåg så mkt förutom att jag ska slappa och plugga matte som en gris  att jag ligger jätte mkt efter :( och jag vill verkligen ha vg i matte.



 I like you boy <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0