Beutiful news

Jag fick underbara nyheter idag. 
Jag har nu officiellt börjat jobba med min underbara kusin i hotelet oh det är underbart.
Först och främst ska jag tacka gud för det här underbara jobbet som jag fick .
En annan orsak till att jag är glad är för att jag pratade med min snälla och fina morbror och min underbara moster. Jag bara älskar denna dag och allt är just nu perfekt.
kl e snart  4 och om 3 timmar kommer Gabriela och berätta hur hennes dag har varit, vi kanske ska gâ ut igen.
Jag har inga mer planer för idag .


Ska ta och skicka en speciell hälsning till lisa som nu är i grekland och har det underbart.
Jag saknar dig gumman och jag hoppas du har det väldigt roligt där
.

Om ni vill att jag ska skriva nâgot speciellt eller har frâgos sâ skriv bara och jag svarar sâ ärligt jag kan
Puss och kram till alla och speciellt till mina saknade vänner.
(Ni vet nog vilka ni är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0