Minnen (L)

 








Jag har massvis med underbara minnen med var och en ut av er , tack för alla fina stunder ni har get mig , som tex när mitt hâr brann pâ Olivivias N födelsedag eller när vi hade krig pâ min avskedsfest.
När vi hade singstar kväll, matkrig.
Tack för alla vackra stunder ni alla har get mig , saknaden är väldigt stoor.
Jag ville bara skriva det sâ att ni vet om att ni alla är speciella och underbara precis som ni är.
Var och en utav er har alltid funnis för mig och det är jag tacksam för.
Jag älskar er alla . (L)

Misheel

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig & kommer aldrig glömma alla minnena med dig! klockrena verkligen.

saknar dig enormt & längtar så jävla mycket till januari!<3

2009-08-17 @ 00:27:49
Postat av: olivia nilsson

postat av mig(a)

2009-08-17 @ 00:28:14
URL: http://olivianilssonsliv.blogg.se/
Postat av: elissa sonar

sis! <3

minnena är inristade i mitt hjärta!

jag saknar dig bv & hälsa alla.

i love u! <3

2009-08-22 @ 04:26:37
URL: http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0