Sol , Sol underbara soool

Vilken härlig dag , Har nyss vaknat tagit en duch,fixat mig och sitter och ser den underbara solen skina genom stan .. Ohh det är just därför jag älskar mitt underbara liv i Galapagos :)
Jag har vaknat pâ ett underbar humör trots att jag är lite nere eftersom att nâra turister var tvugna att âka idaag De var helt underbara och den jag kommer sakna mest är Milllie .
Millie är 13 âr men hennnes sätt att prata och umgâs med mig är underbar, kmr sakna den lilla skitungen.


En annan sak som är underbart är att det är 2 svenskar som bor pâ hotelet och de sr ut att vara väldigt härligt folk :)
Nu ska jag forsätta att kolla pâ underbara bilder frân USA som min kusin har tagit när hon var dÄR.
Är helt avis pâ hennne .
Nu ska jag drömma mig bort till USA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0