Onsdaag

Äntligen är det onsdag och jag är pâ väldigt bra humör :).. Jag är pâ ett mycket posetift humör och jag vet inte iktigt varför men det är i alla fall bra :)
Jag pratade nyss med min mami och hon mâr jättebra och är pâ väldigt bra humör , det är inte ofta hon är det nyförtiden pga graviditeten . Men det är i alla fall skönt o prata med henne när hon är pâ bra humör ..
Jag älskar dig mami ,
Sedan pratde jag med  bror och det var väldigt kul o prata med honom eftersom att hans röst börjar ändra sig och jag skrattade ât honom hela tiden eftersom att det lâter skitkonstigt .
Jag har inget annat vëttigt o skriva nu
sâ jag vill passa pâ och hälsa till ide,tessan olivia att jag älskar er mycket o jag hoppas att det gâr bra nu när ni börjar gymnasiet , Massvis med pussar och kramar .


Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

taackbaby.

2009-08-21 @ 21:51:54
URL: http://olivianilssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0