Ecuador

HEJ HEJ BLOGGEN  , lange sen ja skrev ovh for er som inte alls vet sa ar jag i ecuador , jag vet inte riktigt om ja ska ska kalla det semeter eller inte men i alla fall . Just nu ombar alla mig pa msn och ja ar glad som fan. Alla mina underbara vanner fragar mig massvis emd fragor och ust for att svara en o en sa ska jag skriva det sa att alla inte  behover samma sak <3
jag gar inte i skolan an eftersom att min mormor inte ar riktigt bra an och ni anar inte hur mkt ja sanknar er allihoppa , det e svart att vara utan er alla<3
Jag har vant mig med tidsskillnaden men det tog tag att gora det , eftersom att jag inte gar i skolan enftersom att de fortfarande har sommarlov sa brukar jag vara hemma pa dagen och pa kvallen brukar ja ga ut med mina kusiner pa stan och bara driva med folk <3
Det är hur kul som helst faktuskt, man kan säga att jag kever som en uggla , hemma pâ agen och ute pâ kvällen.
Ni ska ocsâ veta att det e skit varmt här . jag gâr runt i kjol ovh linne varje dag för att det e sâ varmt. hahaha ...
Jg tror inte ni i sverige har samma tur .
Jag vet inte riktig mer vad jag ska skriva fÖrutom att jag saknar er alla sjuuuuuuuuuuuuuukt mmkt och det e svârt att inte se er varje dag eller att inte höra eran RÖST
Tessan och elissa som just nu e p dansen , jag sakanr er sit mt och jag hoppas ni dansen skiten ur er för min skull samma ak gäller olivia klinsgtöm , ni allihoppa är saknade , ALLLa !
bye bye och vi ses när vi ses <3

Kommentarer
Postat av: idejarf

JAG SAKNAR DIG BABE! <33

2009-02-26 @ 18:52:40
Postat av: olivia nilsson

SAKNAR DIG SJUKT MYCKET! <3

2009-02-26 @ 19:11:27
URL: http://oliviaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0