Mitt sista inlägg just nu

Som ni ser pâ rubriken sâ kommer inte jag att ha chansen att kunna blogga pâ ett tag tror jag :/.. Jag hoppas att jag kmr kunna blogga men just nu ser det inte sâ ut . :/
Det är inget allvarligt som har hänt , men jag vet att jag inte kommer kunna blogga eller vara inne pâ bilddagboken sâ ofta men ibland kan man inte fâ alla saker i livet.   
Men jag kmr forsätta och blogga sâ kolla gärna in och se om jag har bloggat .
Ni som inte vet kmr bli överaskade när ni fâr reda pâ det .
Men nu sâ länge säger jag : tjingellliing vi kmr ses igen :) <3





<3<3<3 Mitt allt ! <3

Kommentarer
Postat av: dilli

saknar dig sjuktsjukt mycket älskling!<'3

2009-02-11 @ 19:37:51
Postat av: dilli

saknar dig sjuktsjukt mycket älskling!<'3

2009-02-11 @ 19:38:12
Postat av: elisabeth

ÄLSKLING, DU ANAR INTE HUR MKT JAG SAKNAR DIG!

2009-02-12 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0