Skolan

Hellop bloggen , sorry för att jag har varit så  dåligt med att blogga menjag har haft så mycket att göra nu .. <3
Min vecka har varit massvis med tårar och även mycket skratt men mest tårar. :( ..
Det är en väldigt jobbig period nu men som jag brukar säga everything happens for a reson.
Just nu sitter jag i datasalen i skolan och skriver när jag igentligen ska jobba min diskussion i religion men jag har hjärnsläpp nu och väljer att skriva på min blogg :).Idag har jag danslektin tillsammans med min bästavän elissa och vi hoppas på att få mvg såklart.:)
Jag uppdaterar mer senare :)
puss hej !
Eller som min lärare magnus säger tjingeliing




Kommentarer
Postat av: elisabeth

VI FICK MVG OCKSÅ :D! älskar dig i alla lägen!<3

2009-02-05 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0