good news

hello bloggen :) Idag vaknade jag och fick höra en undeeerbaaar nyhet av mina föräldrar .
Den 6 mars sâ ska jag âka iväg till spanien och bara där i 3 veckoor :) Det kommer bli hur skönt som helst att vara i värmen och bli bruuuun :)
Jag är sâ glaf och jag har även  räknat hur mânga dagar det är kvar tills jag âker , det 61 dagar kvaaar . yes yes yeeeeees !
Det är bra att höra att det äntligen blir av eftersom min mamma hade lovat mig en resa till spanien !
Sâ om 61 dagar sitter jag förhoppningsvis i ett flygplan pâ väg till värmen :)


Jag har inte gjort sâ mycket idag förutom att jag var tvungen att vakna väldigt tidigt och gâ ut med mami och fixa smâ saker !


 

Puss och kram/ Misheel 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0