jobbiiigt :)

oooh den här eftermiddagen bestod av att skicka jättemânga bilder till bästavän elisabeth pâ oss tvâ . Det tog ungefär 1 timma och ta emot och skicka alla bilder men det känns väldigt skönt att redan ha det gjort :).. Sedan blev det inte sâ mycket mer med det utan jag kollade pâ alla bilder. Shiiiit vad snabbt tiden gâr ... Bilderna vi hade idag väckte sjuukt mycket minnen och känslooor .Alla bilder har ett underbart minne bakom sig och jag är väldigt glad att jag har kunnat dela dem med en underbar person. <3
Det var allt för mig och nu ska jag spela ps2 med min lilla syster. Glöm inte prison brek idaag <3
                          
                                                                                                                   min&elissas händer underbasketträningen<3

PÂ OLIVIAS FEEST <3

                            

Spelar elgitarr och baas <3                                                                          e&m pâ väg till glasskalas <3



Jag och elissa en heeelt vanlig skoldag <3




jag orkarinte ladda upp fler bilder men här ser ni i allafall hur mkt minnen vi haaar<3
Always&forever <3

Kommentarer
Postat av: elisabeth

DU BETYDER MEST! <3

2009-01-27 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0