lördag

                                                                          Hello kära bloggare,

Idag blev det att äta god frukost tillsammans med min underbara familj och sedan fixa sig och gâ och handla. Mina planer för dagen var att gâ pâ bio och se twilight men sedan blev det inte av:/ 
Istället gick hela familjen pâ stan en lââng stund och tittade lite. Jag köpte inget .. Jag hade ingen lust till det. 
Sedan blev det att gâ hem och spela vâra nya ps2 spel . Jag har blivit lite beroende av det haha men det känns skönt att spela tillsammans med lillsyrran. Eftersom vi är ungefär lika bra ;) 
Hon vinner över mig , snacka om att skämmas men man kan ju inte vara bra pâ allt ju , :)  ..
Kvällen blir att spendera tillsammans med min underbara familj och kolla pâ film och mysa. :)



Sà ser min lördagskväll ut och hoppas ni ocksâ fâr en lika bra lördagskväll som jag kommer att ha :)

Puss och kram / m


Min lilla prinsessa :) i loveyoubejbii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0