Mysiig frdag <3

Planer för kvällen blir ju att jag ska kolla pâ de cheettah girls one world med min underbara syster som verkligen älskar cheetah girs,hanna montaana osv .Man kan säga att allt som gâr runt pâ disney channel älskar hon.. :D .. Jag ska inte heller ljuga , jag har ocksâ längtat pâ the cheetah girls filmen sâ jag ska skriva sâ snabbt som möjlit sâ att jag hinner med allt .
Senare pâ Kvällen ska vi i familjen sitta vid tv och kolla pâ massvis med filmer som de har hyrt och äta chips,pocporc och dricka mycket läsk :)
Hoppas ni kommer ha en toppen kväll som jag kommer och ha :) jag hoppas även ni har sett bilden pâ min piercing( för er som vill se den )sâklart :)


I will always love you baby and remember true friendship never ends <3






                                                                   

Kommentarer
Postat av: elisabeth

älskar dig! (byt bild,jag ber dig)

2009-01-23 @ 19:00:00
Postat av: Rebecca

Mysigt :)

2009-01-23 @ 19:19:22
URL: http://rebecccaloorents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0