olivias-day

Idag var det fest hoss Olivia Nilsson :) hon fyller âr imorgon grattis gumman <3
Elissa och jag gjorde sällskap dit och sedan mötte vi ide michelle och Anna vid hc , . Pâ vägen dit sà halkade jag och landa pâ rumpan och elissa stog där utan att göra nât , ja tänkte , ja du elissa ska du hjälpa mig upp ñr och efter typ 15 sek sâ hjälpte hon mig .. Sedan träffade vi ide och de andra och ide ¨tyckte det var kallt , Inte konstigt ide , du hade ju ballerina .
Sedan kom vi hem till olivia och sa grattsi och sâ , hälsade pâ tessan ocksâ , jag säger bara tessan gör den bästa bâlen i världen :) sjukt gott var det , samma sak var det med tacosen .Hon borde verkligen bli kock faan :) Sedan skulle vi äta târta och sen hör man alla skrika aaaaaaa  jag kollade pâ dom och sedan pekar de pâ mitt hàr.
Mitt hâr brann men som tura var sâ var det bara lite och ja kunde ta bort det snabbt . Alla de andra blev rädda medans jag själv inte brydde mig . Just det . Pga Ide Jarf sâ har jag börjat gilla dariiiiin , jag kan själv inte fatta det men ide lyssnade pâ darin nästan hela kvällen sâ jag har börjat gilla darin nuu . Du fick mig ocksâ !;)
Vi spelade även "med andra ord" och tessan och jag ägde verkligen :) . Vi fick även se ides och elissas dans de hade gjort till olivia som ni sen kan se pâ youtube.
jag màste bara fâ sidan och lägga upp den pâ bloggen sâ att ni kan kolla :) hihihi 
 
Puss och kram / m

Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

hahahahaha har du lagt ut deras dans på youtube? skicka adressen :D

& adda min msn, oliivjja@hotmail.com

HAHAHA, vakter kom typ vid 3 oh sa åt oss att vara tyxsta, ja trodde ja skulle dö & bli utslängd på gatan oh massa, :p

& TACK FÖR ATT DU KOM & GJORDE KVÄLLEN UNdERBAR!<3

2009-01-04 @ 06:48:52
Postat av: Monica

Heej mishel :D

Det är ganska komplicerat men när jag har tid kan jag göra en till dig om du vill? :)

2009-01-04 @ 22:45:27
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0