Syskonkväll <3

                                                                               Hello alla bloggläsare

Min dag har varit bra m jag gick ut en svänd till bv och var med hennne hela förmiddagen och vi pratade och skrattade väldigt mycket :)
Sedan blev det att gâ hem och det första jag gjode var att gâ och lägga mig och sova , jag visste själv inte att jag var sâ trött . Jag sov en lâng stund och sedan vakande jag av att jag hörde ytterdörren stängas igen. Min lillebror ska inte sova hemma sâ dâ ska jag och min lillasyster ha en underbars tjejkväll tillsammans.. Vi gjorde ansiksmasker och nu ska vi nörda framför datan tillsammans sedan blir det att spela playstation 2 och spela massvis med mer speel :D<3

  <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0