Tjejkväll

Fredag:Tjejkvällen igâr blev väldigt lyckat , massvis med spännign mycket skratt och lite târar .. :)
Vi ( olivia jag och elissa )bästemde oss för att göra makeover pâ Johanna .. Först sâ skulle bara elissa sminka henne men sedan kom jag pâ att vi kunde klippa hennes hâr till rak lugg .. Alla gick med pâ det . :) Sedan när vi var pâ stan kom jag pâ att vi skulle färga hennes hâr .. Och det blev sâ ocksâ .
Elissa klippte hennes hàr och färgade och det blev väldigt snyggt ocksâ .:)
Men det var min ide hahaahah ..
Elissa höll pâ i typ 2 timmar medans jag och olivia sjöng singstar och satt inne pâ datan mm .
Sedan fick vi se Johannas reaktion och jag tror hobn blev glad men väldigt chockad . Det skulle jag ocksâ bliviit .Sedan blev det att sjunga vääääldiiiigt mycket singstar och dansaa mycket . :)
Som sakt dagen blev lyckat ! Minne för livet . <3

Lördag:
Idag har vi i famijen verkligen storstädat . Det var helt sjukt hur mkt smuts det fanns och jag visste inte änns att smusten kunde gömma sig pâ ställen människorna inte änns visste . Jag är glad över att jag har fàtt det gjort. Om ni ocksâ ska städa rekommenderar jag att bi ska använda Jif cream lemon , det är ett städmedel som är väldigt bra faktiskt . Jag fick bort mycket smuts med det. Det funkar jättebraa . Det fâr 5 stjärnor av 5. Sâ använd det om ni ska städa. Fukar perfekt .!

Nu var det allt för mig, jag ska snart gâ iväg och ta mig en lÂÂÀNG duch och sedan fixa mig till bibelstunden.

Puss och kram/ m

                                                  

                            Längtar till värmen <3


Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

mysigt med tjejkväll?

2009-02-01 @ 17:25:20
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0