Underbar helg

Hej Hej bloggen som ni ser pâ min rubrik sâ har jag och min familj haft en underbar helg .. I fredags fick gäster hem , och vi pratade om biblem och massvis mer , sjukt kul som helst och  sedan fick jag veta att en av tjejerna som var hemma hoss mig dâ hade gâtt i samma skola som jag , för 5 âr sedan . Det var sjukt kul att prata med henne om skolan och jag fick även veta att jeff var hennes mentor ...
Det var skit kul att prata med henne och jag visade henne skolkatalogen och hon fick även se de andra lärarna .Hon hade även tvâ andra systrar som ocksâ gâtt i ljura skolan och de hade bla johan och lisbet som mentor .
:)
Efter det tog jag det lungt med familjen baraa....
I lördags sâ fick jag sova ut , Det var faktiskt väldigt skönt , jag har sovit väldigt dâligt de här dagarna , har inte riktigt vant mig vid att det har varit skola och sâ ..
Sedan blev det och fixa sig eftersom att vi skulle ha bibelstund och sedan sâ skulle det vara fest i en lokal i hageby .
Det var jätteroligt faktiskkt , Vi ât mat ,pratade sedan hade vi tävlingar och tillslut blev det o dansa :) Min lillebror och jag dansade tillsammans och det var faktisk jättekul och se honom dansa , han var huur gullig som helst
Jag älskar dig lillebrootr <3
Personerna var huuur snääälla soom helst faktisk. :) Jag är hur nöjd som helst och som ni ser har jag haft en UNDERBAAR helg..
Idag kommer jag bara att ta det lungt och vila , Jag känner mig väldigt yr och jag hoppas inte att jag börjar bli sjuk för det vill jag absulut inte nu ..
Jag hoppas ni ocksâ har haft en bra helg sâ som jag har haft det
Släng gärna in en kommentar om hur ni har haft det :)
Puss och kram / m 


             

                                           La familia es lo mas importante en la vida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0