stamp the yard

Hej hej , som jag skrev pâ mitt senaste inlägg sâ skulle  hela familjen kolla pâ massvis med filmer, det gjorde vi ocksâ:) . Den som jag tyckte var bäst var helt klart stamp the yard eftersom det är en dans film och jag älskaaaaar daans sâ det var nr 1 för mig .
För er som inte har sett den sâ handlar den om dans :) de finns tvâ lag som battlar mot varandra och sedan sâ vinner den ena och motstândarna blir sâ arga och vill hämnas , allt blir inte som man har tänkt sig och bröderna dj och d .( en av dom spelas av chris brown ) . Dj tvingas âka till atlanta och bo tillsammans med sin moster och börja en helt ny skola där de har dans som skolans högsta hobby. Ska dj verkligen börja dansa igen eller ska han lâta det vara pga det som hände innan ?
Filmen e huuuuuuuuuur bra som heeelst och ja tkr ni alla verkligen borde kolla pâ den!


Jag har inte gjort sâ mkt mer eftersom det bara har varit en slapp dag idag :) ... Hoppas ni alla andra ocksâ har det bra <3 

puss och kram/ m  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0