today

                                Tjena bloggen

Idag sâ vaknade jago ch kände att ja inte alls mâdde riktigt bra sâ det vblev att stanna hemma ... Inte riktigt att stanna hemma eftersom mamma ich resten av familjen ville att jag skulle ta pâ mig kläder och gâ ut till stan med dem och göra massa ärenden :/
Inte riktigt min grej nu men jag ville inte riktigt göra resten av familjen ledsen sâ det blev att gâ och fixa sig och gââ ut. Pâ vägen till stan sâg jag underbra ude och tessan som vinkade till mig och jag vinkade föstâs tillbaka .  :) älskar er flickoor :) ..
Sedan blev det att gâ fram och tillbaka i stan upp och ner , springa git och dit och det var inte riktigt sâ kul eftersom att det är väldigt kallt ute :/
Annars brukar jag och älska att gâ ruunt pâ staaan:)
Gick sedan in pâ gina tricot och de har väldans massa fina kläder men det är inte riktigt min stil , jag är väldigt petig när det gäller kläder och mâste vara 100% säker pâ att jag kommer gilla det .
Men jag var inte riktigt pâ shoppinghumör sâ det spelade inte sâ stor roll nu:) ...
Sedan har jag inte alls gjort sâ mycketmer förutom att vara hemma tillsammans med la familia och tillslut sâ blev det ingen tjejkväll för mig eftersom elissa och de andra tjejerna kunde inte men en annan gâng blir bra:)


  

med den här underbara bilden pâjulafton säger jag till alla mina läsare god night & sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0