veckan som varit

Tjena Tjena bloggen :)
Det var väldigt länge sen jag skrev i bloggen men jag har inte orkat göra det :/ .. Hoppas ni inte är besvikna pâ miig.! 
 Mina dagar har sett ut sâhär : Vaknat gâtt till skolan varit i skolan , slutat skolan , stannat kvar i skolan och snackat med tessan,ide olivia o elissa kommit hem och suttit vid tv och kollat pâ oth och sedan kollat mer pâ tv och sedan gâtt och lakt mig , :) ..

Väldigt trâkit va ? men jag har inte orkat göra sâ mycker mer , men det har kännts skönt att jag har kunnat slappa och vila för snart sâ kommer veckorna se väldigt jobbiga ut med läxor och prov ..
Nu har jag inte sâ mycket att säga mera för jag ska snart till dansen tillsammans med elissa .:)


Tessan,ide,olivia,elissa,dilmona,<3





släpper en bild pâ mig och mina underbara syskon och kanin pâjulafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0