Its all up to you

Jag har sakt allt som jag har och säga och är sant.. Jag har inte alls sakt de saker som du hörde. Jag har varit ärlig frän den dagen vi lärde känna varann.
Fran den ena dagen till den andra sa blev du helt förändrad. jag vet inte alls vad som gick och jag kommer tydligen inte kunna fa svar pa det heller.
Jag har sakt och gjort mitt, jag angrar ingenting och om du inte vill att saker ska stanna som det är sa är det upp till dig . Jag har gjort mitt och sakt mitt och det star jag för.


Its all up to you


everything happens for a reason
Misheel cedeno

Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

älskling vi måste prata,

<3

2009-09-02 @ 10:03:39
URL: http://olivianilssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0