minnen som stannar

24.09.09 28.09.09 minnen  och datum som kommer att finnas i mitt hjarta
I galapagos hade vi ett triathlon och det var verkligen valdigt vackert ... De personerna som kom pa forsta  plats  stannade pa hotelet oh vi hadeverkligen hur bra och vackra minnen som helst .
Det var vldigt snygga killar under triathlon ochdet fina med allt var att de respekterade  en .
De personerna var helt underbara och valdigt trevliga ... De kommer och komma tillbaka men da kommer inte jag och vara har eftersom jag kommer o aka i mars .
Galapagos har gett mig sa vackra minnen och jag ar mycket lycklig av att vara i mitt land och stad.
Jag tog ven kort med jefferson Perez en mycket kand lopare i varlden som ar fran ecuador och var har galpagos .
Jag har haft den basta helgen under aret .
Grattis aven till min mamita som fyllde ar under helgen  .
te  amo mami bella

Jag ar lycklig over att vara i galapagos

Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

glad att du är lycklig baby!

men vad MARS?!? :(

saknardig enormt mycket gumman!<3

2009-09-28 @ 19:05:59
URL: http://olivianilssonsliv.blogg.se/
Postat av: elissa

hälsa tía grattis från mig!

vi ses snart babe! då så ska jag krama dig och aldrig släppa taget.

Jag lääääängtar till dess, te quiero mi hermana! <3

2009-09-28 @ 20:18:26
URL: http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0