My day

Igar : Jag chattade med min vackra och bästavän Elissa, Det är alltid skönt och prata med dig gumman , snart kommer vi vara nära varann och skapa mer minnnen gumman.
Jag älskar dig min lillasyster.
Efter att ha snackat med min bebuus tills kl 2 ungefär (pa natten ) sa gick jag till resturangen och träffade mina andra underbara vänner och da blev det mycket skvaller och skratt , kvällen började väldigt bra men slutade inte likadant....

Idag: blir det jobb tills kl 2 ungefär och sedan blir det o slappa och njuta av solen , om det kmr nagon sol eftersom det har varit lite daligt väder här.



You are always the same


misheel





Always&forever

Kommentarer
Postat av: elissa

BABE, jag älskar dig mer & jag längtar tills vi ses! då ska jag krama dig & aldrig släppa taget! du betyder allt! te quiero mi hermana! <3

2009-09-06 @ 18:25:34
URL: http://elisabethsonar.blogg.se/
Postat av: elissa

din blogg är fixad :D

jag fixade bilden & resten fixade mina (:

en tjej, jag berättar mer nästa gång du loggar in! älskar dig! <3

2009-09-06 @ 22:27:54
URL: http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0