Utkast: Hellop , ...

Hellop ,
Min mamita rngde nyss och sa att hon slulle köpa nya navelpieringar till mig eftersom att jag inte orkar ha min gammla piercing och det far bli en liten mini present eftersom att det snart är my birthday..ja hoppas den är lika fin som den pa bilden..




Tips:


Om du eller nagon annan funderar pa att pierca er i naveln sa borde ni verkligen tänka riktigt noga. Man maste rengöra det varje dag och det tar en väldigt lang tid tillsdet läker....Du maste vara riktigt noga och försiktig eftersom att det är väldigt lätt att det blir infekterat och det gör skit ont..
Mitt tips är att tänka efter riktigt noga och vara 100% säker att du kommer orka rengöra och tvättaden varja dag
But I have to say t
hat i wreally like how it looks.









I Just love it !








Den här mascaran pa bilden rekommenderar jag verkligen ,Den är verkligen hur brasom helst , Jag vet att den kan kosta lite mer men det är verkligen värt pengarna. Man far verkligen riktigt rina ögonfransar.
Mycket bra !

I love it


Kommentarer
Postat av: olivia nilsson

kondom & viagara

<3

2009-09-06 @ 15:07:13
URL: http://olivianilssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0